Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania oraz to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają w owym czasie możliwość wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to poprawnie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające i na pewno znacznie bardziej produktywne.
Robot edukacyjny Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Chwilowo nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to może pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Niemniej jednak za pomocą interaktywnych tablic wolno osiągnąć niemało więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to współczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli oraz uczniów
Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są bardziej zaciekawieni, jeżeli w ramach nauczania oraz to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, żeby zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają w owym czasie szansę wymówienia innych słów, by spowodować, czy robią to odpowiednio. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz na pewno znacznie bardziej produktywne.